پایان نامه بررسی و تحلیل اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم

اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم,بازاریابی بازاریابی مستقیم,پایان نامه اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم,پایان نامه بررسی و تحلیل اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم,تحقیق اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم,تقسیم بازار و تعیین بازار هدف,دانلود پایان نامه اصول بازاریابی و بازاریابی

دانلود فایل

پایان نامه بررسی  و تحلیل اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم در 155 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc مقدمه امروزه، درصد بسیار بالایی از محصولات جدید،  محکوم به شکست هستند. تنها بیست سال قبل،  نسبت شکست به موفقیت،  بسیار پایین تر بود. سوال این است که این روزها،  موفق شدن از طریق محصول جدید،  چرا تا این حد دشوار است. بازاریابی در قرن بیست و یکم،  مشابه دهه های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ میلادی نیست.اکنون برای تأمین هر نیازی،  محصولی وجود دارد. خواسته ها و نیازهای مشتریان،  بیش از حد برآورده می شود. آنها بیش از همتایان قدیمی خود راضی هستند. در اکثر بازارهای توسعه یافته،  آنها بیش از همتایان قدیمی خود راضی هستند. در اکثر بازارهای توسعه یافته، ‌مقدمات و اصول استراتژیک بازاریابی – بخش بندی،  هدف گیری و جایگاهی – محدودیت هایی را به عنوان مکانیزم ایجاد مزایای رقابتی نشان می دهد که می توان همان ها را به فرصت های کسب و کار تولید و عرضه محصولات جدید تبدیل کرد. تمام کارکنان مؤسسات باید درباره تعیین و تقسیم یک بازار و تولید محصولات و خدماتی که قسمت هایی از بازار برآورده می کنند بعنوان هدف انتخاب شده اند،  شناخت لازم را کسب کنند. به گفته آقای دیوید پاکارد( از شرکت هیولت پاکارد) « اهمیت بازاریابی بیش از آن است که انجام آن فقط بر عهده واحد بازاریابی گذاشته شود» در همین خصوص،  پرفسور استفان برنت اضافه می کند: « در یک مؤسسه که بدنبال تحقق بازاریابی درست استف دشوار است که کارکنان قسمت بازاریابی را تشخیص دهید،  در چنین مؤسسه ای،  تصمیمات هر فرد،  اساساً از نحوه  اثر گذاری آن تصمیم بر مصرف کننده متأثر می شود». بازاریابی وظایف متعددی را بر عهده دارد: شناسایی نیازها و خواسته ها،  تعیین بازارهای هدفی که مؤسسه به بهترین نحو ممکن قادر است به آنها خدمت کند. طراحی کالاها، خدمات و برنامه های زمانبندی شده برای ارائه خدمت به این بازارها و بالاخره فراخوانی کلیه افراد درون سازمان به اینکه « مشتریان فکر کرده و به آنها خدمت کنند». از دیدگاه اجتماعی، وظیفه بازاریابی این است که نیازهای مادی جامعه را با الگوهای اقتصادی پیوند داده و نیازهای جامعه را پاسخ دهد. پروژه حاضر در هفت فصل تهیه گردیده است که فصول ۱ تا ۷ به مفاهیم کلی بازاریابی – تنظیم بازار و تعیین بازار هدف، مدیریت محصول، آمیخته های بازاریابی، کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان  و سیستم توزیع و بازاریابی خلاق و بازاریابی مستقیم توضیح گردیده است. فصل اول: کلیات بازاریابی تعریف بازاریابی و مفاهیم اصولی بازاریابی تعریف های گوناگونی برای بازاریابی وجود دارد که در زیر به چند مورد آن اشاره شده ، چند تعریف را ذکر می کنیم و سپس به تعریف بازاریابی آنگونه که مورد قبول بسیاری از متخصصین بازاریابی است می پردازیم. بازاریابی: شامل فعالیتهایی می شود که جریان کالا را از تولید کننده پست مصرف کننده می رساند. در بازاریابی کالا از محلی به محلی دیگر تغییر مکان یافته، انبار شده و تغییر مالکیت می دهد. بازاریابی یعنی جستجو برای یافتن مناسب ترین بازار و بخش هایی که سازمان می تواند در آنجا به صورت مفید تر و مؤثرتر حضور یافته و پاسخ گوی نیازها و خواسته های مردم باشد. تعریف بازاریابی: بازاریابی عبارتست از مجموعه ای از فعالیتهای انسانی در جهت تأمین نیازها و خواسته های افراد از طریق فرآیند مبادلات. این تعریف از بازاریابی بر اساس مفاهیم نیازها، خواسته ها و تقاضا، کالا، سودمندی ( مطلوبیت) ارزش و رضایت، مبادله، معامله، روابط، بازاریابی و بازاریاب استوار است که در نمودار زیر( ۱-۱) نشان داده شده و ذیلاً مورد بحث قرار می گیرد. فهرست  مقدمه   ۱فصل اول: کلیات بازاریابی   ۳تعریف بازاریابی   ۳۱- نیازها، خوسته ها، تقاضاها   ۴۲- محصولات   ۵۳-سود بخشی – ارزش – رضایت   ۵۴- مبادله- معاملات- روابط   ۶۵- بازارها   ۷۶- بازاریابی و بازاریاب   ۸فلسفه بازاریابی   ۸۱-دیدگاه تولید یا تولید مدار   ۸۲-دیدگاه کالا،‌کالا مدار (محصول)   ۹۳- دیدگاه فروش، فروش مدار   ۹۴-دیدگاه بازاریابی   ۱۰دیدگاه بازاریابی بر ۴ اصل استوار است:   ۱۰دیدگاه بازاریابی اجتماعی   ۱۰پذیرفته شدن سریع بازاریابی   ۱۱۱-  در بخش بازرگانی   ۱۱۲- در بخش غیر انتفاعی   ۱۲۳- بخش غیر بازرگانی   ۱۲فصل  دوم: تقسیم بازار و تعیین بازار هدف   ۱۳تقسیم بازار و تعیین بازار هدف   ۱۳تقسیم بندی بازار چیست؟   ۱۴معیار های تقسیم بازار   ۱۵روش ها و متغیرهای تقسیم بازار   ۱۶تقسیم بازار بر اساس متغیر های جغرافیایی   ۱۶تقسیم بازار بر اساس متغیرهای جمعیت شناختی   ۱۷تقسیم بازار بر اساس عوامل روان شناختی   ۱۸تقسم بازار بر اساس عوامل رفتاری   ۲۰انتخاب بازار هدف برای متمرکز کردن فعالیت   ۲۳استراتژیهای مختلف انتخاب بازار هدف   ۲۴عوامل مؤثر در انتخاب استراتژی بازاریابی   ۲۷عملکرد موفقیت آمیز دو شرکت با تقسیم بازار و انتخاب بازار هدف   ۲۹فصل سوم: مدیریت محصول   ۳۲تعاریف   ۳۲نکات مهم در مورد یک محصول:   ۳۴۱)دوره ی قبل از معرفی یا دوره ی ایجاد محصول   ۳۶۲) مرحله ی مصرف محصول( introduction)   ۳۶۳) مرحله رشد(Growth)   ۳۶۴) مرحله بلوغ( Matyrity)   ۳۶۵) مرحله ی نزول(Decline)   ۳۶نمونه سؤال:   ۳۷مراحل مختلف پذیرش نوآوری ( سازگاری با کالای جدید)   ۳۸کالای مصرفی   ۳۹الف) کالاهای سهل الوصول   ۳۹ب) کالاهای انتخابی   ۳۹ج) کالاهای مخصوص   ۳۹طبقه بندی کالاهای صنعتی   ۴۰استراتژی محصول جدید:« برای محصول جدید استراتژی ما چیست؟»   ۴۲مراحل اصلی ایجاد یک محصول جدید   ۴۲شناخت بازار محصول   ۴۵نامگذاری کالا   ۴۹ویژگیهای یک نام خوب   ۵۰دلایل نامگذاری   ۵۱سیاست نامگذاری(خط مشی)   ۵۱بسته بندی   ۵۲فصل چهارم: کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان   ۵۳جدیدترین قلمرو در بازاریابی   ۵۳مفهوم جدید کیفیت   ۵۴مدیریت کیفیت فراگیر یا جامع   ۵۵مفهوم جدید خدمت به مشتریان   ۵۵اهمیت کیفیت محصول ارائه خدمات به مشتریان   ۵۶تأثیر کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان در«آمیخته بازاریابی»   ۵۹بر نامه ای برای ارائه خدمات به مشتریان   ۶۱مرحله اول : انتظارات مشتریان را درک کنید.   ۶۲مرحله دوم: برای مشتریان اولویت برقرار نمایید:   ۶۵مرحله سوم: اهداف خدمت را تعریف کنید   ۶۵مرحله چهارم: در تمام سطوح سازمان تعهد به ارائه خدمات را ایجاد نمائید   ۶۶مرحله پنجم : انتظارات مطلوب در مشتریان ایجاد کنید   ۶۷مرحله ششم: ساختاری بنیادی برای ارائه خدمات ایجاد نمایید   ۶۷مرحله هفتم: کارکنان را پرورش دهید   ۶۸مرحله هشتم: رضایت مشتریان را اندازه گیری کنید   ۶۹مرحله نهم: در جستجوی شکایت کنندگان برآیید   ۶۹فصل پنجم: سیستم توزیع و فروش   ۷۰کانال توزیع   ۷۰علل بکارگیری واسطه ها و نقش آنها:   ۷۰وظایف کانال توزیع   ۷۰نقش و وظایف عمده فروش در بازاریابی   ۷۵انواع مختلف عمده فروشان   ۷۶طبقه بندی خرده فروشان از نظر کنترل شعب   ۷۷طبقه بندی خرده فروشی بر اساس غیر فروشگاهی   ۷۸خرده فروشی   ۷۹انواع مختلف خرده فروش   ۷۹الف) طبقه بندی خرده فروشی از نظر میزان خدمت یا سرویس   ۷۹ب) طبقه بندی خرده فروشان از نظر تنوع محصولاتی که ارائه می کنند   ۸۰ج) طبقه بندی خرده فروشی از نظر قیمت   ۸۱سیستم ارتباطات بازاریابی   ۸۱عوامل فرآیند ارتباطات   ۸۴استراتژی کشش و رانش( تهاجمی)   ۸۵استراتژی رانش   ۸۵فصل ششم: بازاریابی خلاق   ۸۶… ۱- نیازها، خوسته ها، تقاضاها اساسی ترین مفهوم که در بازاریابی وجود دارد نیازهای انسانی است که به صورت زیر تعریفمی گردد. نیاز: حالت محرومیت از چیزی در شخصی می باشد. به عبارت دیگر نیاز حالت تنشی است که در نتیجه کمبود آن در انسان؛ اختلال تعادل جسمی یا درونی پدیدار می گردد. با از بین رفتن این کمبود یا اختلال، نیاز مربوط از بین خواهد رفت. انسان برای ادامه ی زندگی نیاز به غذا، مسکن، لباس، تعلق اجتماعی، احترام و چیزهای دیگر این نیازها از درون بشر سرچشمه می گیرندو جامعه  یا سازمانهای تجارتی ایجاد کننده آنها نیستند.  خواسته ها: تمایلات انسان برای ارضاء کننده های خاص از نیازها می باشد، یک فرد آمریکایی به غذا نیاز دارد و همبرگر می خواهد، احتیاج به لباس دارد و خواستار کت وشلوار و کراوات است. در جامعه ای دیگر این نیازها به طرق دیگری ارضاء می شوند. یک فرد از یک کشور آفریقایی خواستار انبه برای رفع گرسنگی و لنگی ساده برای پوشش می باشد در حالیکه نیازهای انسان محدود است، واسته های او نامحدود است. خواسته های انسان توسط عوامل فرهنگی، اجتماعی و … شکل داده می شود و دائماً در حال تغییر و تحول است. تقاضا ها: خواسته های مردم برای کالاهای خاصی است که قادر به خرید آنها می باشند. اگر چه خواسته هاب انسانها نامحدود است ولی منابع مالی شان محدود می باشد. بنابراین آنها کالای را انتخابی می کنند که با توجه به قمیت آنها بالاترین درجه ی رضایت را تأمین نماید، بسیاری از افراد اتومبیل کادیلاک می خواهند اما فقط تعداد کمی از آنها توانایی خرید آن را دارند. بنابراین مؤسسات تجاری باید نه فقط تعداد افرادی که محصولات آنها را می خواهند، بلکه کسانی که مایل و قادر به خرید آنها می باشند را مورد بررسی و توجه قرار دهند. ۲- محصولات انسان ها ، نیاز ها و خواسته های خود را با محصولات ارضاء می کنند، بنابراین محصول را به مفهوم وسیع می توان چنین تعریف کرد: هر چیز که جهت ارضاء ‌نیازها و خواسته های مردم ارائه شود محصول، نامیده می شود. محصول می تواند یک جسم فیزیکی ( مانند تعمیر اتومبیل) باشد. در رابطه با یک خواسته، یک محصول درجات مختلفی از تامین نیازها را دارا می باشد. جنسی که خواسته شما کاملاً ارضاء نمایند یک محصول ایده ال نامیده می شود. تولید کنندگان محصول ایده آل علاقمندان و سعی می کنند محصولی را عرضه نمایند که با خواسته های مصرف کنندگان مطابقت داشته باشند. ۳- سود بخشی – ارزش – رضایت سودبخشی، عبارتست از برآورد مشتری از میزان توانائی یک محصول در ارضای نیاز وی برای انتخاب یک محصول، ‌مشتری سود بخشی محصولات را در ارضاء نیاز خود برآورد می کند و با توجه به توان مالی خود محصولی را انتخاب می کنند تا بهترین ارزش و بالاترین درجه ی رضایت را بدست آورد. ۴- مبادله- معاملات- روابط بازاریابی زمانی پدید آمد که مردم در خصوص ارضاء نیازها و خواسته های خود از طریق فرایند مبادله تصمیم می گیرند. مبادله:روشی است که مردم از طریق آن کالای مورد نیاز خود را به طور منطقی بدست می آورند. در روش مبادله، یک فرد با ارائه منابع ارزشمند خود از قبیل پول،‌کالا و خدمت کالای مورد نیاز خود را بدست می آورد. بازاریابی از روش مبادله ناشی می شود. مبادله هنگامی صورت می گیرد که در ازاء جنسی که خواسته می شود چیزی داده می شود. برای انجام مبادله ۵ شرط مفروض است: الف) برای هر مبادله حداقل ۲ طرف وجود دارد. ب) هر یک از طرفین چیزی دارد که ممکن است برای دیگری ارزشمند باشد. ج) هر یک از طرفین قادر به برقراری ارتباط و تحویل محصول می باشد. د) هر یک از طرفین در قبول یا رد پیشنهاد طرف مختار می باشد. ه) هر یک از طرفین باور دارد که به نفع طرفین است که با طرف دیگر مبادله کند. پس مبادله یک فرآیند است نه یک رویداد: شرکتها سوابقی از کلیه ی معاملات خود را نگهداری می کنند وقتیکه دو نفر درگیر یک مبادله می شوند، معنی آن این است که آنها جهت رسیدن به توافقی وارد گفتگو می شوند، اگر توافقی به وقوع پیوست، معامله انجام می شود. پس واحد اندازه گیری مبادله، معامله می باشد « در معامله ممکن است ارزش  داده ها و ستاده ها برابر نباشد، اما در مبادلات ارزش داده ها و ستاده ها تقریباً برابرند». معامله: بخش کوچکی ازیک ایده ی بزرگ به نام رابطه است. بازاریان کاردان و زیرک سعی می کنند یک رابطه ی بلند مدت و مطمئن با مشتریان، توزیع کنندگان، واسطه ها و تامین کنندگان مواد اولیه برقرار سازند. این امر با ارائه ی کالا با کیفیت مطلوب، خدمات خوب و قیمت مناسب به طرف دیگر، در طول زمان میسّر می گردد. یک رابطه ی خوب و قابل اطمینان موجب صرفه جویی در هزینه و وقت می شود و لازم نیست که هر بار برای انجام معامله، طرفین به گفتگو بنشینند، زیرا معامله بصورت امری عادی، در می آید. ۵- بازارها بررسی مفهوم مبادله و معامله، ما را بسوی مفهوم بازار سوق می دهد. بازار شامل تمام مشتریانی می شود که دارای نیازها یا خواسته های مشابه بوده و برای ارضای آن نیازها یا خواسته ها اقدام به مبادله و معامله می کند، بنابر این وسعت بازار بستگی به تعداد افرادی دارد که برای خرید کالا آمادگی دارند. یعنی کسانی که به داشتن کالا علاقمند بوده، منابع لازم را برای این کار ( خرید کالا) در اختیار داشته باشند و تمایل به انجام مبادله از خود نشان دهند. ازدیدگاه اقتصاددانان، بازار عبارتست از مجموعه ای از خریداران و فروشندگانی که کالای معین را با یکدیگر مبادله می کنند. مانند: بازار مسکن، بازار غلّه، بازار آهن و …

  • مقاله تاریخچه برق در ایران

    پایان نامه تاریخچه برق در ایران,پروژه تاریخچه برق در ایران,تاریخچه برق در ایران,تحقیق تاریخچه برق در ایران,مقاله تاریخچه برق در ایران دانلود فایل مقاله تاریخچه برق در ایران مقدمه در سال 1871 میلادی ( 1250 هجری شمسی ) ماشین گرام…

  • پاورپوینت پروژه کارآفرینی پرورش و نگهداری زنبور عسل

    پاورپوینت پروژه کارآفرینی پرورش و نگهداری زنبور عسل,پرورش و نگهداری زنبور عسل,پروژه کارآفرینی پرورش و نگهداری زنبور عسل,تحقیق پرورش و نگهداری زنبور عسل,کارآفرینی پرورش و نگهداری زنبور عسل دانلود فایل پاورپوینت پروژه کارآفرینی پرورش و نگهداری زنبور عسل خلاصه طرح…

  • مقاله سلامت جنسی در کودکان و نوجوانان

    سلامت جنسی در کودکان و نوجوانان,مقاله سلامت جنسی در کودکان و نوجوانان دانلود فایل قسمتهایی از متن: مقدمه : صحبت کردن در باره جنسیت برای اغلب والدین کاری دشوار است.والدین یا نگران زیاد گفتن هستند و یا کم گفتن ویا…

  • مقاله بررسی ISP Internet Service Provide اینترنت

    پروژه بررسی ISP Internet Service Provide اینترنت,تحقیق بررسی ISP Internet Service Provide اینترنت,دانلود تحقیق بررسی ISP Internet Service Provide اینترنت,مقاله بررسی ISP Internet Service Provide اینترنت دانلود فایل مقاله بررسی ISP Internet Service Provide اینترنت در 47 صفحه ورد قابل…

  • پاورپوینت سمینار تاثیر درگیری مصرف کننده بر تصمیم خرید

    پاورپوینت سمینار تاثیر درگیری مصرف کننده بر تصمیم خرید دانلود فایل  پاورپوینت سمینار تاثیر درگیری مصرف کننده بر تصمیم خرید فایل پیش رو برای درس سمینار در مسائل بازاریابی رشته مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی ارشد تهیه شده و حاوی…

  • مقاله نیروگاه های هسته ای جهان

    مقاله نیروگاه های هسته ای جهان دانلود فایل نیروگاههای هسته ای در جهان قسمتی از متن: روسیه : چهل سال گسترش نیروگاههای هسته ای در روسیه بر مبنای دو طرح بوده است  – VVER نوعی راكتور آب تحت فشار RBMK …

  • پایان نامه نقش‌ قدرت‌ و توسل‌ به‌ زور در روابط بین الملل

    پایان نامه نقش‌ قدرت‌ و توسل‌ به‌ زور در روابط‌ بین‌الملل‌ دانلود فایل پایان نامه نقش‌ قدرت‌ و توسل‌ به‌ زور در روابط بین الملل فصل‌ اول‌ قدرت‌ چیست‌؟ 1- مقدمه‌ 2- پدیده‌ قدرت‌ 3- انگیزه‌ كسب‌ قدرت‌ 4- تفكیك‌…

  • پایان نامه ارتباط میان آمادگی برای تغییر و ابعاد سازمان یادگیرنده

    پایان نامه ارتباط میان آمادگی برای تغییر و ابعاد سازمان یادگیرنده دانلود فایل [1]

  • پایان نامه بررسی تأثیر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در میزان اشتغال محبوسین آزاد شده

    پایان نامه بررسی تأثیر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در میزان اشتغال محبوسین آزاد شده دانلود فایل [1]

  • پاورپوینت تکنولوژی تصفیه آب

    WASTEWATER TREATMENT TECHNOLOGIES MEDAWARE,پاورپوینت تکنولوژی تصفیه آب,دانلود,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پاورپوینت تکنولوژی تصفیه آب,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود طرح توجیهی,دانلود فایل,دانلود کتاب,دانلود گزارش کارآموزی,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی دانلود فایل پاورپوینت تکنولوژی تصفیه آب(WASTEWATER TREATMENT TECHNOLOGIES…

  • مقاله درباره سنسورها

    پایان نامه سنسورها,پروژه سنسورها,تحقیق سنسورها,سنسورها,مقاله درباره سنسورها دانلود فایل مقاله درباره سنسورها قسمتی از متن: مقدمه: بطور كلی موقعیت سنجی از روش های مختلف زیر قابل حصول است : خازنی جریان یورشی نوری مقاومتی سونار لیزری پیزوالكتریك القایی مغناطیسی سنسور…

  • مقاله جرم‌شناسی انتقادی (دیدگاه ماركسیست، فمنیست و پست‌مدرن)

    پروژه جرم‌شناسی انتقادی (دیدگاه ماركسیست، فمنیست و پست‌مدرن),تحقیق جرم‌شناسی انتقادی (دیدگاه ماركسیست، فمنیست و پست‌مدرن),جرم‌شناسی انتقادی,جرم‌شناسی انتقادی (دیدگاه ماركسیست، فمنیست و پست‌مدرن),دانلود جرم‌شناسی انتقادی (دیدگاه ماركسیست، فمنیست و پست‌مدرن),مقاله جرم‌شناسی انتقادی (دیدگاه ماركسیست، فمنیست و پست‌مدرن) دانلود فایل مقاله جرم‌شناسی…

  • ورزش های مفید ویژه پیشگیری از زانودرد

    دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,دانلود ورزش های مفید ویژه پیشگیری از زانودرد,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی,ورزش های مفید ویژه پیشگیری از زانودرد دانلود فایل قوی بودن عضلات ناحیه زانو…

  • بررسی تفاوت جرات ورزی و هوش هیجانی در افراد معتاد و عادی

    بررسی تفاوت جرات ورزی و هوش هیجانی در افراد معتاد و عادی,پایان نامه کارشناسی روانشناسی بالینی دانلود فایل پایان نامه کارشناسی روانشناسی بالینی بررسی تفاوت جرات ورزی و هوش هیجانی در افراد معتاد و عادی شهرستان اردبیل مقدمه اعتیاد پدیده­­ای است…

  • پروژه کارآفرینی شرکت فرش باستان یزد

    باستان,پروژه کارآفرینی شرکت فرش باستان یزد,پروژه کارافرینی شرکت فرش باستان یزد,توجیه اقتصادی شرکت فرش باستان یزد,دانلود پروژه شرکت فرش باستان یزد,دانلود کارآفرینی شرکت فرش باستان یزد,شرکت,طرح توجیه فنی شرکت فرش باستان یزد,طرح توجیهی شرکت فرش باستان یزد,فرش,کارآفرینی شرکت فرش باستان…

  • یوگا و فواید تمرین های یوگا برای بدن

    دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,دانلود یوگا و فواید تمرین های یوگا برای بدن,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی,یوگا و فواید تمرین های یوگا برای بدن دانلود فایل یوگا چیست؟یوگا از…

  • کارآفرینی با کاشت زعفران در منزل

    دانلود,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود طرح توجیهی,دانلود فایل,دانلود کتاب,دانلود گزارش کارآموزی,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کارآفرینی با کاشت زعفران در منزل,کسب درآمد اینترنتی دانلود فایل محسوب می شود  افزایش مصارف صنعتی دارویی و 

  • مقاله بررسی نقش سازمانهای غیر دولتی در توسعه

    پروژه بررسی نقش سازمانهای غیر دولتی در توسعه,تحقیق بررسی نقش سازمانهای غیر دولتی در توسعه,دانلود تحقیق بررسی نقش سازمانهای غیر دولتی در توسعه,مقاله بررسی نقش سازمانهای غیر دولتی در توسعه دانلود فایل مقاله بررسی نقش سازمانهای غیر دولتی در توسعه…

  • پژوهش بررسی بزهکاری در نوجوانان

    بزهکاری,پروژه بررسی بزهکاری در نوجوانان,پژوهش بررسی بزهکاری در نوجوانان,تحقیق بررسی بزهکاری در نوجوانان,دانلود پایان نامه بررسی بزهکاری در نوجوانان,مقاله بررسی بزهکاری در نوجوانان,نوجوانان دانلود فایل پژوهش بررسی بزهکاری در نوجوانان در 195 صفحه ورد قابل ویرایش  1ـ مقدمه بزهكاری و…

  • مقاله تفسیر آیات اخلاقی جزء 17 (سوره‌های انبیا و حج)

    پروژه تفسیر آیات اخلاقی جزء 17 (سوره‌های انبیا و حج),تحقیق تفسیر آیات اخلاقی جزء 17 (سوره‌های انبیا و حج),دانلود تحقیق تفسیر آیات اخلاقی جزء 17 (سوره‌های انبیا و حج),مقاله تفسیر آیات اخلاقی جزء 17 (سوره‌های انبیا و حج) دانلود فایل…

  • طرح توسعه خوشه صنعتی سازندگان ادوات شالیکوبی استان گیلان

    طرح توسعه خوشه صنعتی سازندگان ادوات شالیکوبی استان گیلان دانلود فایل طرح توسعه خوشه صنعتی سازندگان ادوات شالیکوبی استان گیلان کشت برنج در استان گیلان قدرت دیرینه دارد . تبدیل شلتوک به برنج سفید در حال حاضر در کارخانجات شالیکوبی…

  • چگونگی مذاكره با فروشندگان در مدیریت خرید(فصل پنجم کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع انواری رستمی)

    تعریف و هدف مذاكرات و م,چگونگی مذاكره با فروشندگان در مدیریت خرید(فصل پنجم کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع انواری رستمی),دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی درس سیستمهای خرید و انبارداری,دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی فصل پنجم کتاب حسابداری مدیریت تألیف دکتر شباهنگ…

  • ارزیابی اثرات ساخت و ساز در منطقه توریستی گردنه حیران و آلودگی های منطقه حیران و توسعه گردشگری و جذب توریست با محوریت توسعه پایدار با استفاده از (swo

    ارزیابی اثرات ساخت و ساز در منطقه توریستی گردنه حیران و آلودگی های منطقه حیران و توسعه گردشگری و جذب توریست با محوریت توسعه پایدار با استفاده از (swo,دانلود اندروید,دانلود پایان نامه,دانلود پایان نامه ارشد,دانلود پایان نامه کارشناسی,دانلود پروپوزال,دانلود پروژه,دانلود…

  • بررسی وضعیت سایتهای كتابخانه ای در ایران (جدول و نمودار)

    بررسی وضعیت سایتهای كتابخانه ای در ایران (جدول و نمودار) دانلود فایل بررسی وضعیت سایتهای كتابخانه ای در ایران (جدول و نمودار) چكیده: در این پژوهش به منظور شناسایی امكانات سایتهای كتابخانه‌های ایرانی در محیط وب و تهیه راهنمای این…

  • پروژه طراحی سیستم مكنده غلات

    پروژه طراحی سیستم مكنده,پروژه طراحی سیستم مكنده غلات,طراحی سیستم مكنده غلات دانلود فایل پروژه طراحی سیستم مكنده غلات چكیده: این پروژه طراحی سیستم مكنده غلات می باشد كه در آن سیستم فشار منفی و طول لوله  و ارتفاع آن  فرض…

  • گزارش کارآموزی اجرای پروژه مسكونی

    اجرا,پروژه مسكونی,دانلود گزارش کارآموزی اجرای پروژه مسكونی,کاراموزی اجرای پروژه مسكونی,کارورزی اجرای پروژه مسكونی,گزارش کارآموزی اجرای پروژه مسكونی,گزارش کاراموزی اجرای پروژه مسكونی دانلود فایل گزارش کارآموزی اجرای  پروژه مسكونی در 32 صفحه ورد قابل ویرایش فهرست مطالب عنوان                                                                                                             صفحه…

  • پروژه بررسی مبانی اطلاح نژاد آبزیان

    پایان نامه بررسی مبانی اطلاح نژاد آبزیان,پروژه بررسی مبانی اطلاح نژاد آبزیان,تحقیق بررسی مبانی اطلاح نژاد آبزیان,دانلود پایان نامه بررسی مبانی اطلاح نژاد آبزیان,مقاله بررسی مبانی اطلاح نژاد آبزیان دانلود فایل پروژه بررسی مبانی اطلاح نژاد آبزیان در 111 صفحه…

  • طرح توجیهی کارآفرینی پرورش قارچ خوراکی صدفی و دکمه ای

    پرورش قارچ خوراکی,پرورش قارچ صدفی و دکمه ای,طرج توجیهی پرورش قارچ صدفی و دکمه ای,طرح توجیهی پرورش قارچ خوراکی,طرح توجیهی کارآفرینی پرورش قارچ خوراکی صدفی و دکمه ای,طرح کارافرینی پرورش قارچ خوراکی صدفی,طرح کارافرینی پرورش قارچ صدفی و دکمه ای…

  • تاثیر ساخت قدرت بر تشدید ناسیونالیسم قومی

    بررسی ساخت قدرت بر تشد ید ناسیونالیسم قومی,تا ثیر ساخت قدرت بر تشد ید ناسیونالیسم قومی 90 ص,تاثیر ساخت قدرت,تاثیر ساخت قدرت بر تشد ید ناسیونالیسم قومی,تاثیر ساخت قدرت بر تشدید ناسیونالیسم قومی,تاثیرساخت قدرت بر تشد ید ناسیونالیسم قومی,ناسیونالیسم قومی…

  • انواع سنسورها و اهمیت كاربرد آنها

    انواع سنسورها و اهمیت كاربرد آنها دانلود فایل انواع سنسورها و اهمیت كاربرد آنها با پیشرفت سریع تكنیك اتوماسیون و پیچده تر شدن پروسه های صنعتی و كاربرد روز افزون این شاخه از تكنیك نیاز شدیدی به كاربرد سنسورهای مختلف…

  • مقاله ابزار برقی نیمه هادی

    مقاله ابزار برقی نیمه هادی دانلود فایل مقاله ابزار برقی نیمه هادی دوران جدید از علم الكترونیك هیدرولیكی برقی با معرفی تراستورها در اواخر دهه 1950 آغاز شد. امروزه انواع مختلفی از ابزار برقی و هیدرولیكی برای كاربرد در فركانس…

  • تحقیق بررسی علم رباتیک

    پایان نامه بررسی علم رباتیک,تحقیق بررسی علم رباتیک,دانلود تحقیق بررسی علم رباتیک,سنسور ربات,قوانین روبوتیک,مقاله بررسی علم رباتیک دانلود فایل تحقیق بررسی علم رباتیک در 31 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc فهرست مطالب پیشگفتار  چكیده (فارسی)      مقدمه    …

  • پرسشنامه تایید جویی کودکان

    پرسشنامه تایید جویی کودکان,دانلود پرسشنامه تایید جویی کودکان دانلود فایل پرسشنامه تایید جویی کودکان به همراه راهنمای اجرا و تفسیر پرسشنامه  در شرایط کنونی ،نیازبه تأیید  یکی از قدرتمند ترین نیازهای وابسته در جامعه معاصر تلقی می شود.(     Napp    ).     Napp    …

  • تحقیق بررسی ورزش ایروبیک

    تحقیق بررسی ورزش ایروبیک,مقاله ورزش ایروبیک,ورزش ایروبیک دانلود فایل تحقیق بررسی ورزش ایروبیک مقدمه: ایروبیک تمرینات ایروبیک از حرکات ریتمیک و متناوب ماهیچه ای بهره برده و ضربان قلب و تنفس را در در مدت زمانی خاص بالا می برد.نمونه…

  • مقاله بررسی اشتغال زنان و مسائل مربوط به آن

    اشتغال زنان,پروژه بررسی اشتغال زنان و مسائل مربوط به آن,تحقیق بررسی اشتغال زنان و مسائل مربوط به آن,دانلود تحقیق بررسی اشتغال زنان و مسائل مربوط به آن,مقاله بررسی اشتغال زنان و مسائل مربوط به آن دانلود فایل مقاله بررسی اشتغال…