پایان نامه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضایت مندی ارباب رجوع

پایان نامه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضایت مندی ارباب رجوع,پروژه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع,تأثیر,تحقیق بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع,دانلود پایان نامه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع,رفتار,ك,مقاله بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع

دانلود فایل

پایان نامه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضایت مندی ارباب رجوع در 90 صفحه ورد قابل ویرایش  مقدمه: در عصری كه زندگی می‌كنیم مكانیسم لزوم یك شیوه رفتاری منسجم و واحد (نه صرفاً تئوریك) كاركنان در زمینه به كارگیری آن در محیط كار در جهت رضایت شغلی اشخاص و ارباب رجوع موردنیاز است. انسانی كه در قرن حاضر به فعالیت مدیر می‌پردازد (با توجه به تنزل برخوردهای چهره به چهره) از یك طرف میزان ارتباطات حضوری را كاهش داده و از طرف دیگر با پیشرفت علم و تكنولوژی انتظار آن است كه اگرچه این ارتباط كاهش پیدا كرده ولی همان اندك ارتباط به میزان موثر و نتیجه بخش انجام گیرد. باید متذكر شویم كه رفتار مشخصه اصلی و روانی هر فرد می باشد كه اگر شخص با سوءخلق و رفتار نامناسب با یك كامپیوتر (كه نه رفتار مناسب و یا نامناسب را درك می كند یعنی فاقد شعور است و نه احساس دارد) ارتباط برقرار كند، سیستم به درستی پاسخگوی این فرد در خروجی اطلاعات نمی باشد و نتیجه رفتار نامناسب را با پاسخ نامناسب دریافت می كند پس باید گفت رفتار و عمل یك فرد حتی در عصر حاضر همیشه عامل دخیل و مهم در رضایت شغل ارباب رجوع است. در ادارات همیشه مواجه با این موضوع هستیم كه گاهی دو عامل اساسی باعث ناخشنودی ارباب رجوع می شود كه به طور مختصر عبارتند از: 1-   عدم رفتار ناشایست كاركنان با آنان 2-   انجام نشدن امور آنها توسط كاركنان مربوطه البته باید متذكر شویم عوامل فردی دیگری از جمله عدم اطلاع رسانی كامل، شرایط و محیط كاری نامناسب برای مراجعه ارباب رجوع و كاغذبازی و … در عدم رضایت ارباب رجوع و مشتری تاثیر دارد. افراد به دلیل اینكه چون متفاوتند و به دلایل وراثتی و محیطی دارای خصوصیات و مشخصه های منحصر به فرد هستند، انعكاس رفتاری متفاوتی دارند و در برابر شرایط ثابت، واكنشهای رفتاری متفاوتی از خود نشان می‌دهند. در ادارات هم شاهد این موضوع هستیم. بارها مشاهده كرده‌ام یك نوع رفتار (علی رغم شایستگی) با یك ارباب رجوع كه رضایت وی را در پی داشته است ولی اعمال همین رفتار با فرد دیگر واكنشی عكسی را شاهد بوده‌ام یا اینكه تعدادی از افراد ارباب رجوع از انجام نشدن امر آنها آنقدر عصبانی و ناراضی نیستند كه افراد دیگر به پرخاشگری می‌پردازند. همگی عوامل فوق بنده را بر آن داشت كه ضمن شناخت نیازهای اولیه ارباب رجوع (رفتاری و انجام امور آنها) و رفع آنها، در برآورده نمودن هر چه بهتر آنها مطالبی مفید را از دیدگاه‌های متفاوت عرضه نماید. فرضیه: رفتار شایسته و مناسب كاركنان با ارباب رجوع بیش از انجام گرفتن امور آنها در میزان رضایتمندی آنها اهمیت دارد. اهداف: در واقع نمی توان یك موضوع را شاخص قرارداد و گفت هدف این است زیرا در مبحث رضایتمندی كه یك موضوع كلی است اهدافی به صورت شاخه وار رسیدن به یك هدف اساسی كه همانا رضایتمندی است را ممكن می سازد. از جمله اهداف مهم می توان به: الف- بتوان با هماهنگی مدیریت یك سیستم یكپارچه رفتاری و اخلاقی را در سطح ادارات با توجه به آداب و رسوم آن محیط یا محیط اجتماعی اتخاذ نمود تا كاركنان یك واحد دچار سردرگمی رفتاری نشوند. ب- كاركنان بدانند هر رفتاری شایسته و مناسب نیست به عبارتی كاركنان از نوعی بینش و روانشناسی رفتاری در برخورد با ارباب رجوع داشته باشند و بدانند كه كدام رفتار را برای كدام شخص از خود بروز دهند. و این هیچ تناقض یا منافاتی با هدف اول ندارد زیرا نوع رفتار در سطح كلان را مدیر و در سطح پایین را خود فرد تشخیص می دهد و این كه گفته می شود «داشتن نوعی روانشناسی»به معنی رفتار حرفه ای روانشناسی نیست زیرا خود فرد كم كم به این نوع بینش می رسد. ج- راهنمایی زبانی بهتر و یك راه میانبر نسبت به كاغذ بازی كه وقت گیر است می باشد. د- كاركنان با ارباب رجوع نوعی رابطه دوستانه ولی بدون داشتن هیچ انتظاری از طرفین و به صورت كامل تر نوعی رابطه منطقی داشته باشند. مثلا به این حد از رابطه دوستانه و معتمدانه برسند كه اگر یك كارمند به یك ارباب رجوع رو كند و بگوید این مورد ارجاعی پرونده دچار اشكال است دیگر آن فرد ارباب رجوع دچار نوعی شك نگردد كه آیا این كارمند برای دواندن من این حرف را می زند یا واقعا این طور است. «به عبارتی حرف یك كارمند سند باشد» هـ . دگرگونی رفتاری ارباب رجوع حداقل در سطح این اداره رویت شود. یعنی اینكه یك ارباب رجوع به این سطح از دید برسد كه وقتی پا به این اداره می گذارد كارمندان انتظار بروز چه رفتاری از او را دارند. و وقتی وی برای اولین بار به این اداره قدم می گذارد و با نوعی اخلاق تند و یا برعكس نرمش برخورد می كند، اخلاق كارمندان بر او مسلط و چیره گردد و به او حالت ثبات رفتاری و اخلاقی متناسب با اداره بدهد. و- كارمند به این بینش رسیده باشد كه ممكن است یك كار ارجاعی توسط ارباب رجوع در فاصله مدت كوتاهی انجام گیرد و كار دیگر مدت زمان زیادی نیاز دارد. حال با داشتن چند كار پرحجم در یك زمان چه باید كرد؟ آیا باید تمام آنها را منتظر نگه داشت؟ دو راه پیشنهاد می شود كه یكی به تجربه و دیگری به رابطه صمیمی شخص كارمند با همكارانش بستگی دارد اول اینكه تمام كارهای ارجاعی را ببیند و تشخیص دهد چقدر زمان می برد. و تعداد كارهایی را كه می تواند تا اتمام وقت اداری انجام دهد را قبول و بقیه با رضایت ارباب رجوع به زمان دیگری موكول نماید. روش دوم اینكه آن كارها را بین همكاران خود تقسیم كنند و البته باید گفت به ندرت در اداره ها پیش می آید كه این حجم كار به وجود آید. ی- تمامی افراد ارباب رجوع چه متمكن و دارای اعتبار و چه ضعیف مراجعه كننده یك برخورد ، یك انتظار، و انتظارات آنها را به یك اندازه برآورده نماییم و هیچ تبعیض بین آنها گذاشته نشود. هدف متعالی كه جمع كننده همه اهداف فوق الذكر است این كه بدانیم رضایت ارباب رجوع چگونه تحصیل می شود. سؤالها: 1-   واژه ارباب رجوع یا مشتری چه معنی را در ذهن تداعی می كند؟ 2-   رضایت مشتری یعنی چه؟ 3-   به كدام بخش از نیازهای ارباب رجوع باید پاسخ گفت و نیاز آنها را مرتفع نمود؟ 4-   نگرش نسبت به ارباب رجوع چیست؟ 5-   معیار رضایتمندی ارباب رجوع چیست؟ 6- آیا باید با تمام افراد ارباب رجوع با یك ثبات و رفتار معین برخورد كرد و یا باید از نوعی انعطاف رفتاری برخوردار بود؟ 7-   انتظارات مشتریان چیست؟ 8-   چگونه می توان رضایت مشتریان را اندازه گرفت؟ 9-   عوامل شكل دهنده و تاثیرگذار رفتار یك كارمند در محیط كار چیست؟ 10-    آیا تمام افراد در یك اداره باید هموزن یا همسنگ باشند یا یك فرد باید به عنوان راهبر در بین آنها وجود داشته باشد؟ 11-          چگونه می توان نظریات مشتریان را در راستای رسیدن به حداكثر رضایت جمع آوری كرد. 12-           آیا این گفته صحیح است «باید مراجعات ارباب رجوع را به حداقل رساند؟» 13-          نمود و مشخصه اصلی رضایت ارباب رجوع زبانی است یا رفتاری؟ فهرست مطالب عنوان                                                                                                              صفحه فصل اول- مشتری كیست؟ رضایت مشتری چیست؟……………………………………. 1 فصل دوم- انتظارات مشتریان و درك آن…………………………………………………… 11 فصل سوم- شاخصهای رضایتمندی ارباب رجوع……………………………………….. 15 فصل چهارم- ابزارهای اندازه گیری رضایت مشتری………………………………….. 23 فصل پنجم- رضایت كاركنان در راستای جلب رضایت ارباب رجوع……………… 29 فصل ششم- پرورش كاركنان و استخدام…………………………………………………… 34 فصل هفتم- گردآوری نظریات مشتری و نگاهی به یك تجربه……………………….. 44         فصل هشتم- فلسفه به حداكثر رساندن رضایت مشتری و انگیزه های اقتصادی تعهد سازمان به رضایت مشتری……………………………………………………………………………………………………………… 51 فصل نهم- طرح تكریم ارباب رجوع و راههای عملی آن……………………………….. 58 فصل دهم- نتیجه گیری و جمع بندی………………………………………………………….. 70 منابع………………………………………………………………………………………………………. 79 فهرست جداول و نمودارها عنوان                                                                                                              صفحه جدول 1- تصمیم گیری درباره آنچه كه باید ارزیابی شود……………………………. 25 نمودار 1- مزایای رضایت مشتری…………………………………………………………….. 8 نمودار 2- اهمیت و برخورد شایسته كاركنان از دیدگاه ارباب رجوع…………….. 76 نمودار 3- اهمیت انجام شدن امور ارباب رجوع با وجود برخورد نامناسب كاركنان………. 77 نمودار 4- تفاوت طرز برخورد كاركنان اداره كل با سایر ادارات خارجی از دیدگاه ارباب رجوع……………….. مشتری كیست؟ از دیدگاه سنتی، مشتری كسی است كه فرآورده های شركت را خریداری می‌كند. در دنیای كسب و كار امروزی دیگر این تعریف مورد قبول همگان نیست و مشتری را چنین تعریف می‌كند: «مشتری كسی است كه سازمان مایل است با ارزشهایی كه می آفریند بر رفتار وی تاثیر گذارد». امروزه ارزش آفرینی برای مشتری در جهت تاثیرگذاری بر رفتار وی از اهمیت بالایی برخوردار شده است. منظور از ارزش آن چیزی است كه مشكلی از مشتری را حل و فصل می كند و نیازی را برآورد می سازد. اكنون كه در اقتصاد جهانی مشتریان بقای شركت را رقم می زند، دیگر شركتها نمی‌توانند به انتظارات و خواسته های مشتریان بی تفاوت باشند. آنها باید همه فعالیتها و توانمندیهای خود را متوجه رضایت مشتری كنند. چرا كه تنها منبع برگشت سرمایه مشتریان هستند. بنابراین، نخستین اصل در دنیای كسی كار امروزی ایجاد ارزشهای مشتری پسند است. و تنها از طریق فرایندهای شركت می توان ارزشهای مشتری پسند ایجاد كرد. به علاوه مشتریان داخلی نیز به اندازه مشتریان خارجی مهم هستند، زیرا در فرایندی كه به مشتریان خارجی ارزش ایجاد می شود كاركنان (مشتریان داخلی) نقش اساسی ایفا می‌كنند. هر فردی در داخل سازمان مشتری است و او نیز به نوبه خود مشتریانی دارد. چنانچه بروندادی كه بین كاركنان یك سازمان مبادله می‌شود، ناقص باشد، این سازمان قادر به تامین نیازهای مشتریان بیرونی نخواهد بود. رضایت مشتری از نگاه اول با مرور ادبیات مرتبط با موضوع با دو رویكرد برای تعریف رضایت مواجه می‌شویم: رویكرد اول عقیده دارد، رضایت حالتی است كه پس از مصرف محصول یا استفاده از خدمت، برای مشتریان حاصل می‌شود. در رویكرد دوم، رضایت به عنوان فرایند درك و ارزیابی مشتری از تجربه مصرف محصول یا استفاده از خدمات تعریف می‌شود. ما نیز منظر دوم را جهت تعریف مفهوم رضایت مشتری برگزیده‌ایم و بر این اساس تعریف ذیل را ارایه می‌كنیم: رضایتمندی واكنش احساسی مشتری است كه از تعامل با سازمان عرضه كننده یا مصرف حاصل می‌گردد. رضایت از درك متفاوت مابین انتظارات مشتری و عملكرد واقعی محصول یا سازمان حاصل می‌شود. تجربیات قبلی مشتری قبل از مصرف محصول ما و همچنین تجربه او از تعامل با سازمان عرضه كننده در شكل دهی انتظارات وی، نقشی اساسی ایفا می‌كند. ما عقیده داریم، رضایتمندی مشتریان، عكس‌العمل‌های آتی آنان را در قبال سازمان ما تحت تاثیر قرار خواهد داد. ( از جمله آمادگی و اشتیاق جهت استفاده مجدد، تمایل برای توصیه ما به سایرین و رغبت برای پرداخت بهای محصول بدون چانه زدن یا تلاش برای یافتن عرضه كنندگان كه محصول مشابه را با قیمت كمتری عرضه می دارند.) طرح تكریم ارباب رجوع و اهداف اولیه تفكر كارآمد نمودن نظام اداری كشور كه هدف اصلی و با اهمیت پیاده سازی طرح تكریم ارباب رجوع به حساب می آید با تدوین و تلاش سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور در فروردین ماه سال 1381 جامه عمل به خود گرفت. و به تصویب هیات محترم وزیران رسید كه ظرف مدت یك هفته به عنوان یكی از برنامه های هفتگانه ؟ اداری محسوب و جزئیات آن در نشست مورخ 1381/1/25 در شورای عالی اداری مورد تصویب آن شورا قرار گرفت و تحت عنوان » طرح تكریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع «در نظام اداری، به تمامی دستگاههای دولتی ابلاغ شد.» این طرح با هدف بسیار مهم افزایش اعتماد عمومی به عنوان بزرگترین سرمایه و تكیه گاه برای نظام اداری كشور وارد سال دوم بعد از تصویب می شود، در همین راستا نخستین پرسش این گزارش را به بررسی اهداف مهم اجرای طرح تكریم مردم كه به نوعی مشتریان دستگاههای دولتی و یا موسسه های خدماتی محسوب شوند اختصاص داده ایم. یكی از مسئولان نظریات خود را اینگونه بیان كرد: دستگاههای دولتی یكی از مراكز ارائه دهنده خدماتی هستند كه همه مردم از آنها استفاده می كنند. دولت عموما خدمات كیفی ارائه می دهد. ارزیابی و سنجش كیفیت این خدمات كار مشكلی است و سازمانهای دولتی همچون بخش خصوصی نیستند. از سوی دیگر مردم همه به عنوان شهروندان از این خدمات راضی نیستند. امروز در دنیا موج تغییر و نحوه اداری و اصلاحات اداری مطرح شده است و همه به دنبال بهبود كیفیت ارائه خدمات هستند. این موضوع را برای حدود سال 1381 مورد توجه قرار گرفت و قرار شد به شهروندان به عنوان ارباب رجوع نگریسته شود. هر كدام را كارمندان نیز به نوعی ارباب رجوع سازمانهای دیگری هستند و با تاخیر و كیفیت نامناسب ارائه خدمات در عملكرد دستگاههای دولتی ، 98 درصد مردم از كیفیت ارائه خدمات ناراضی هستند.

  • مقاله هواپیماهای نظامی و موشک ها و بمب های هیدروژنی

    مقاله تسلیحات نظامی و موشک ها و بمب های هیدروژنی,مقاله گینفول,مقاله موشکها و بمبها و موشك زمین به هوای سام6,مقاله هواپیماهای نظامی و موشک ها و بمب های هیدروژنی,هواپیما بمب افکن,هواپیما جاسوسی دانلود فایل قسمتهایی از متن: موشك زمین به…

  • قانون اساسی استونی

    بررسی قانون اساسی استونی,دانلود قانون اساسی استونی,قانون اساسی استونی,مقاله قانون اساسی استونی دانلود فایل قانون اساسی استونی فهرست مطالب آشنایی با دادگاه قانون اساسی استونی 1ـ ساختار 2ـ صلاحیت‌ها و اختیارات 3ـ آیین رسیدگی و تشریفات مربوط قانون آئین دادرسی…

  • دانلود فایل ! ! "#$%& ’ # $% !" + *(("#$)!(((( &' ("') &' * ,-*( +,-.'/ 38 ,9:;'6'453"&012 .* >%'453"= 9?'45 3"= / @53"= /0( * "A .1* B3C "= 1 3"25#9C 2(1* 3"#9D* E :-)4) 3) 4#5 )#…

  • رساله دکتری طراحی الگوی مدیریت بلایا برای ایران

    رساله دکتری,رساله دکتری طراحی الگوی مدیریت بلایا برای ایران,طراحی الگوی مدیریت بلایا,مدیریت بلایا برای ایران دانلود فایل رساله دکتری طراحی الگوی مدیریت بلایا برای ایران قسمتی از متن: بیان مسئله : بُعد جهانی                  :   بُعد ایران •         الف-  بُعد …

  • پروژه بررسی فلسفه علامه طباطبایی

    پایان نامه بررسی فلسفه علامه طباطبایی,پروژه بررسی فلسفه علامه طباطبایی,تحقیق بررسی فلسفه علامه طباطبایی,دانلود پایان نامه بررسی فلسفه علامه طباطبایی,مقاله بررسی فلسفه علامه طباطبایی دانلود فایل پروژه بررسی فلسفه علامه طباطبایی در 45 صفحه ورد قابل ویرایش  نه آن كس…

  • مقاله سازماندهی خدمات مشاوره در سازمان هلال‌احمر

    پروژه سازماندهی خدمات مشاوره در سازمان هلال‌احمر,تحقیق سازماندهی خدمات مشاوره در سازمان هلال‌احمر,دانلود تحقیق سازماندهی خدمات مشاوره در سازمان هلال‌احمر,مقاله سازماندهی خدمات مشاوره در سازمان هلال‌احمر دانلود فایل مقاله سازماندهی خدمات مشاوره در سازمان هلال‌احمر در 32 صفحه ورد قابل…

  • تحقیق آزمایشگاه اندازه گیری دقیق

    آزمایشگاه اندازه گیری دقیق,تحقیق آزمایشگاه اندازه گیری دقیق دانلود فایل قسمتهایی از متن: کالیبراسیون: موضوعات مهندسی صنایع مقدمه: حضور در بازارهای رقابتی فشرده در جهان امروز، صنعتگران را برآن داشته است تا بیش از گذشته به کیفیت محصولات خودتوجه نمایند.کشورهای…

  • پاورپوینت شناخت ، ارزیابی و انتخاب منابع عرضه كننده كالاها و نكات اختصاصی در مورد خریدهای دولتی و تعاونی در مدیریت خرید(فصل چهارم کتاب سیستمهای خرید

    پاورپوینت شناخت ، ارزیابی و انتخاب منابع عرضه كننده كالاها و نكات اختصاصی در مورد خریدهای دولتی و تعاونی در مدیریت خرید(فصل چهارم کتاب سیستمهای خرید,دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی درس سیستمهای خرید و انبارداری,نلود پاورپوینت ارائه کلاسی فصل چهارم کتاب…

  • مقاله ارتباط رهبری و سازمان

    مقاله ارتباط رهبری و سازمان دانلود فایل مقاله ارتباط رهبری و سازمان فهرست: مقــدمــه موقعیتهای رهــبــری دركجایافت می شود؟ مقــایســه مــدیــریــت بــارهــبــری مــدیــران عالــی چه انــدازه زمــان برای رهــبــری اختصاص می دهند؟ مهــارت مــدیــریــت:پیش نیازبرای رهبری گام های رهبری سازمان…

  • مقالةكنترل كننده های برنامه پذیرPLC

    مقالةكنترل كننده های برنامه پذیرPLC دانلود فایل مقالةكنترل كننده های برنامه پذیر PLC فهرست: PLC   چیست؟ PLC  های معمولی  كنترل كننده های برنامه پذیرProgrammable Logic Controller) PLC) مقدمه مقایسه سیستمهای كنترلی مختلف برخی از معایب یا توجهات خاص در بكارگیری…

  • بررسی رابطه سرمایه گذاری نهادی بر ارزش شرکت در هریک از مراحل چرخه عمر

    ارزش شرکت,بررسی رابطه سرمایه گذاری نهادی بر ارزش شرکت در هریک از مراحل چرخه عمر,رابطه سرمایه گذاری نهادی,رابطه سرمایه گذاری نهادی بر ارزش شرکت در هریک از مراحل چرخه عمر,مراحل چرخه عمر دانلود فایل بررسی رابطه  سرمایه گذاری نهادی بر…

  • مقاله معماری فضای سه بعدی

    مقاله معماری فضای سه بعدی دانلود فایل مقاله معماری فضای سه بعدی  گرافیك سه بعدی گرافیك سه بعدی یعنی كه باید در یك محیط سه بعدی شامل عرض (width) و عمق (depht) و ارتفاع (height) كار كنید. صندلی میز و…

  • مقاله جوشکاری بوسیله پرتو لیزر

    مقاله جوشکاری بوسیله پرتو لیزر دانلود فایل مقاله جوشکاری بوسیله پرتو لیزر چکیده  درسالهای اخیر جوشکاری بوسیله پرتو لیزر یا جوشکاری بوسیله لیزرهای دوتایی به یک تکنیک متداول تبدیل گردیده است. مطالعات گذشته نشان می دهد استفاده از پرتوی لیزر…

  • تحقیق طراحی و استخراج - پارامترهای طراحی معدن گل گهر

    تحقیق طراحی و استخراج - پارامترهای طراحی معدن گل گهر,دانلود مقاله پارامترهای طراحی معدن گل گهر دانلود فایل قسمتهایی از متن: - شیب دیواره:  زاویه شیب كلی دیواره معدن روباز اثرات تعیین كننده ای بر اقتصاد معدن می گذارد. تلفیق…

  • Insight into Cellular "Consciousness"

    Insight into Cellular "Consciousness" دانلود فایل  Insight into Cellular "Consciousness" حالت های مغزی Insight into Cellular "Consciousness"The primacy of DNA in influencing and regulating biological behavior and evolution is based upon an unfounded assumption. A seminal article by H. F.…

  • پروژه کارآفرینی قالب های صنعتی(با ظرفیت 40 دست در سال)

    پروژه کارآفرینی قالب های صنعتی(با ظرفیت 40 دست در سال),پروژه کارافرینی قالب های صنعتی(با ظرفیت 40 دست در سال),توجیه اقتصادی قالب های,دانلود پروژه قالب های صنعتی(با ظرفیت 40 دست در سال),دانلود کارآفرینی قالب های صنعتی(با ظرفیت 40 دست در سال),طرح…

  • مبانی و پیشینه نظری اهمال کاری (فصل دوم پژوهش)

    مبانی و پیشینه نظری اهمال کاری (فصل دوم پژوهش) دانلود فایل مبانی و پیشینه نظری اهمال کاری (فصل دوم پژوهش) در 33 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری…

  • پاورپوینت کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها (مبانی سیستمهای اطلاعاتی مدیریت) تألیف دکتر شمس السادات زاهدی

    پاورپوینت کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها (مبانی سیستمهای اطلاعاتی مدیریت) تألیف دکتر شمس السادات زاهدی,دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها تألیف دکتر شمس السادات زاهدی,دانلود پاورپوینت کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها زاهدی,دانلود پاورپوینت کل…

  • گزارش کارآموزی اداره آب و فاضلاب استان گلستان

    آب و فاضلاب,اداره,استان گلستان,دانلود گزارش کارآموزی اداره آب و فاضلاب استان گلستان,کاراموزی اداره آب و فاضلاب استان گلستان,کارورزی اداره آب و فاضلاب استان گلستان,گزارش کارآموزی اداره آب و فاضلاب استان گلستان,گزارش کاراموزی اداره آب و فاضلاب استان گلستان دانلود فایل…

  • پایان نامه بررسی تأثیر مكمل یاری كلسیم بر پروفایل لیپیدی زنان مبتلا به اضافه وزن یا چاقی

    بررسی تأثیر مكمل یاری كلسیم بر پروفایل لیپیدی زنان مبتلا به اضافه وزن یا چاقی,پایان نامه بررسی تأثیر مكمل یاری كلسیم بر پروفایل لیپیدی زنان مبتلا به اضافه وزن یا چاقی,تأثیر مكمل یاری كلسیم بر پروفایل لیپیدی زنان مبتلا به…

  • پایان نامه کنترل برق مترو

    پایان نامه کنترل برق مترو دانلود فایل پایان نامه کنترل برق مترو مقدمه پدیده مترو توسط انرژی الكتریكی تغذیه می شود و نیازمند هر دو نوع برق با جریان مستقیم و جریان متناوب می باشد. شبكه متناوب بطور همزمان دو…

  • بررسی رابطه نگرانی روانشناختی با کمال گرایی مثبت و منفی در دانشجویان دختر

    بررسی رابطه نگرانی روانشناختی با کمال گرایی مثبت و منفی در دانشجویان دختر,پایان نامه کارشناسی روانشناسی بالینی,کمال گرایی مثبت و منفی در دانشجویان دختر دانلود فایل پایان نامه کارشناسی روانشناسی بالینی   بررسی رابطه نگرانی روانشناختی با کمال گرایی مثبت…

  • پاورپوینت دریاچه خزر

    بررسی دریاچه مازندران,پاورپوینت بررسی دریاچه مازندران,پاورپوینت دریاچه خزر,تحقیق بررسی دریاچه مازندران,دانلود پاورپوینت بررسی دریاچه مازندران,دریاچه,مازندران,مقاله بررسی دریاچه مازندران دانلود فایل پاورپوینت بررسی دریاچه مازندران در  16 اسلاید قابل ویرایش ممکن است در کپی مطالب از فایل پاورپوینت به سایت، برخی…

  • کاراموزی كارخانه ی كاشی مریم

    کاراموزی كارخانه ی كاشی مریم دانلود فایل کاراموزی كارخانه ی كاشی مریم مقدمه تمدن کهن ایران زمین سهم بزرگی در تکامل فرهنگ و تمدن بشری داشته است. سفال های به دست آمده از کاوش های باستان شناسی بر قدمت چندین…

  • مقاله ادبیات ایتالیا

    مقاله ادبیات ایتالیا دانلود فایل مقاله ادبیات ایتالیا قسمتهایی از متن: مقدمه  ایتالیا سرزمین چندان وسیعی نیست . چكمه‌ای یك لنگه در گوشه‌ای از قاره‌ی اروپا . اما با چابك‌سوارانی چون (( دانته)) و ((بوكاچو)) و ((پتراركا)) در آن سوی…

  • پایان نامه بررسی رابطه بین ابعاد هشت گانه مدیریت كیفیت فراگیر گاروین و عملكرد مالی شركتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار

    پایان نامه بررسی رابطه بین ابعاد هشت گانه مدیریت كیفیت فراگیر گاروین و عملكرد مالی شركتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار دانلود فایل پایان نامه بررسی رابطه بین ابعاد هشت گانه  مدیریت كیفیت فراگیر گاروین و عملكرد مالی شركتهای…

  • آذربایجان غربی ( وضعیت اشتغال)

    آذربایجان غربی ( وضعیت اشتغال),دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود کتاب,دانلود مقاله,دانلود مقاله آذربایجان غربی ( وضعیت اشتغال),دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی دانلود فایل دانلود مقاله  آذربایجان غربی ( وضعیت اشتغال)…

  • بررسی گیاه آفتاب گردان به صورت لاتین

    بررسی گیاه آفتاب گردان به صورت لاتین,دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی دانلود فایل Sunflower, Helianthus annuus, is an herbaceous annual plant in the family Asteraceae,…

  • پاورپوینت بحران آب

    پاورپوینت بحران آب دانلود فایل پاورپوینت بحران آب کمبود آب بحران 2025 اختلافی كه بین استان های یزد و اصفهان بر سر سرچشمه رود زاینده رود رخ داد، موضوعی فراتر از یك اختلاف منطقه ای و بین استانی است و…

  • پروژه کارآفرینی سردخانه 5000 تنی بالای صفر

    پروژه کارآفرینی سردخانه 5000 تنی بالای صفر,پروژه کارافرینی سردخانه 5000 تنی بالای صفر,تن,توجیه اقتصادی سردخانه 5000 تنی بالای صفر,دانلود پروژه سردخانه 5000 تنی بالای صفر,دانلود کارآفرینی سردخانه 5000 تنی بالای صفر,سردخانه,صفر,طرح توجیه فنی سردخانه 5000 تنی بالای صفر,طرح توجیهی سردخانه…

  • پایان نامه علل ترک اعتیاد در معتادین مراجعه کننده به مراکز ترک اعتیاد

    پایان نامه علل ترک اعتیاد در معتادین مراجعه کننده به مراکز ترک اعتیاد,علل ترک اعتیاد در معتادین مراجعه کننده,معتادین مراجعه کننده به مراکز ترک اعتیاد دانلود فایل پایان نامه علل ترک اعتیاد در معتادین مراجعه کننده به مراکز ترک اعتیاد…

  • تحقیق و بررسی در مورد بروات واگذاری

    بررسی بروات واگذاری,بروات,بروات واگذاری 56 ص,تحقیق در مورد بروات واگذاری,تحقیق و بررسی بروات واگذاری,تحقیق و بررسی در باره بروات واگذاری,تحقیق و بررسی در مورد بروات واگذاری دانلود فایل تحقیق و بررسی در مورد بروات واگذاری بصورت پی دی اف

  • جذب نور در تاریكی با الگو از چشم گربه

    جذب نور در تاریكی با الگو از چشم گربه دانلود فایل جذب نور در تاریكی با الگو از چشم گربه مقدمه .............. اجزای چشم ......... پلكها ............................................. ملتحمه ......................................... صلبیه ..................................................................... قرنیه ........................................................ عنبیه ......................................................... مردمك ................................................................................. جسم مژگانی .......................................................................................................................................................................................................................... بخش…

  • مبانی نظری مهارت نوشتن

    پیشینه پژوهش مهارت نوشتن,فصل دو مهارت نوشتن,مبانی نظری مهارت نوشتن دانلود فایل مبانی نظری مهارت نوشتن در  32 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه…

  • پایان نامه بررسی جایگاه نقد و انتقاد در حوزه گفتمان سیاسی،اجتماعی ایران

    پایان نامه بررسی جایگاه نقد و انتقاد در حوزه گفتمان سیاسی،اجتماعی ایران,دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پایان نامه بررسی جایگاه نقد و انتقاد در حوزه گفتمان سیاسی،اجتماعی ایران,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در…